" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Monday, March 1, 2010

Menteri Agama Umno Sokong Zul Nordin Guna Perkataan "Banjingan dan Balaci"..

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Jamil Khir Baharom berkata,Zulkifli Nordin alasan dan sebab tersendiri untuk mengeluarkan kenyataan "banjingan" dan "balaci" terhadap pimpinan PR yang mengikut dan tunduk kepada kata-kata Ketua Menteri Pulau Pinang,YB Lim Guan Eng.

"Beliau mempunyai bukti yang tertentu untuk menyedarkan orang islam yang lalai daripada tanggungjawab mereka sebagai wakil rakyat dan pemimpin masyarakat.Malah beliau mengeluarkan kata-kata tersebut berdasarkan pengamatan dan penelitian orang dikenalinya sebagai pimpinan islam"katanya.

"Tindakan Zulkifli itu sebagai tanggungjawab seorang pemimpin terhadap agama islam terutama membabitkan sambutan Maulidur Rasul yang ditentukan oleh orang bukan islam adalah sangat tidak wajar,pelik dan jangal dan berbaur politik dan YB Zuklifli Nordin mempunyai asas yang kukuh untuk berkata demikian."Tegas Datuk Jamil Khir.

Bai : Perarakan Maulidu Rasul Yang dipenuhi denganbendera Umno...bukan ke berbaur politik Datok Khirrrr..??Sendiri Mau Ingat La Latukkk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111