" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Sunday, March 14, 2010

Pekerja kilang trauma dirogol lima lelaki

KOTA BHARU - Seorang pekerja kilang warga Indonesia berusia 20-an trauma selepas dipercayai diculik dan dirogol bergilir-gilir lima lelaki dalam kejadian di sini, pagi kelmarin.

Kejadian berlaku kira-kira jam 6.35 pagi kelmarin ketika mangsa bersama lima kawannya sedang menuju ke tempat kerja dengan menaiki basikal.

Pengurus kilang tempat wanita itu bekerja, Ooi Liang Chye berkata, insiden itu dilaporkan kepadanya oleh salah seorang rakan yang ada bersama mangsa ketika diculik.

Menurutnya, semasa kejadian, mangsa bersama kawan-kawannya sedang mengayuh basikal secara berkumpulan apabila didatangi sebuah kereta jenis Perodua Kancil.

“Mangsa ditarik masuk ke dalam kereta itu yang dipercayai dinaiki lima lelaki, disyaki lelaki tempatan,” katanya, semalam.

Katanya, mangsa tidak mengecam kumpulan lelaki itu memandangkan sebaik sahaja dia ditarik masuk ke dalam kereta, kedua-dua matanya ditutup.

“Selepas dirogol mangsa dibawa ke Bachok dan dalam perjalanan itu, dia terdengar perbualan suspek yang bercadang menjual mangsa," katanya.

Mangsa mula ketakutan dan mencari helah untuk menyelamatkan diri, lalu beberapa kali merayu dibenarkan pergi ke tandas.

"Salah seorang daripada suspek menemaninya ke tandas tetapi mangsa berjaya melarikan diri.

"Orang ramai menghantarnya ke Balai Polis Daerah Bachok sebelum mangsa dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu," katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Kelantan, Datuk Amir Hamzah Ibrahim ketika dihubungi Sinar Harian mengesahkan sudah menerima laporan mengenai kejadian tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111