" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Wednesday, July 28, 2010

Atas tutup bawah buka...



Korang pun mesti biasa tengok perempuan bongok macam kat gambar atas tu kan? Perempuan bongok ni nak tunjukkan ape sebenarnya? Cantik ke bontot die tu? Sekarang ni CiLiK© tengok ramai geng-geng bongok macam dalam gambar ni kat mana-mana terutama kat kawasan bandar di Malaysia. Yang suka tayang bontot ni bukan sahaja perempuan, yang lelaki pun ada, perangai bongok siapa tah dia ikut?

Yang free hair tu satu hal lah, diorang tu dah sah-sah tudung pun tak pakai, untuk bersangka baik kita anggaplah dia bodoh (jahil) jadi biasalah kalau boleh nak bogel biar semua orang nampak body dia. Yang jadi masaalah sekarang ni, kenapa perempuan bertudung ni pun jadi bongok? Korang rasalah diorang ni tak sengaja ke nak tunjuk bontot buruk busuk lagi membusukkan ni? Tak mungkin tak sengaja, kalau seorang perempuan Muslimah, nampak sikit rambut dia pun dia cepat-cepat tarik, takut bukan muhrim nampak, Takut dosa... Tapi kalau dah macam ni rasa berangin bontot pon masih buat tak tahu, paham-paham sudahla... Taik kucing keringlah kalau tak sengaja!!

Kalau kau dah nak jadi perempuan bongok sangat, janganlah pakai tudung wahai perempuan celaka!! Bukak je semua bogel terus, tayanglah apa yang kau nak tayang! Ini menjatuhkan imej perempuan Islam! Kalau dah nampak pakai tudung tu siapa pun dah tahu kau tu perempuan Islam. Tapi kau tunjukkan perangai celaka macam ni, semua perempuan Islam dapat imej buruk.

Imej Islam dah memang sedia diburuk-burukkan dengan pelbagai cerita oleh yahudi, nasrani dan sebagainya. Ni tambah lagi perempuan-perempuan bongok macam ni yang memburukkan perempuan Islam. CiLiK© rasa Yahudi pun belum tau nak menyamar jadi macam orang Islam untuk memburukkan Islam, tapi orang Islam sendiri memburukkan Islam. Hai ko ni memang celakalah.....!!

Sumber : milosuam


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111