" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Tuesday, September 7, 2010

Ajaran sesat anjuran kerajaan UMNO/BN

Oleh Abdullah Ngah



Tahniah pada persatuan pelajar Islam UITM yang membantah iklan agenda slogan satu Malaysia yang di terbitkan TV3.

Mungkin rakyat Negara Malaysia sudah sedia maklum, bahawa Umno sejak sekian lama telah menyamakan agama Islam dengan agama agama lain.

Beberapa orang menteri cabinet menyuarakan, bahawa mana mana agama sama sahaja, termasuk Datuk paduka Dr Rias Yatim, menteri penerangan dan komunikasi yang secara jelas dan terang terangan mengaku mana mana agama sama sahaja.

Maka wajar persatuan pelajar islam UITM mengakan tunjuk perasaan membatah iklan menyamatarafkan agama Islam dengan agama lain.
Peranan menyamataraf agama dengan agama agama lain yang dimainkan pihak kerajaan Umno/BN tidak berhenti disitu sahaja malah diambil tanggungjawab oleh ustaz /ustazah yang mengajar di majid dan surau.

Tugasan disebalik agama Islam sama sahaja dengan lain diselit dengan kata kata "kita tidak boleh kata orang kafir itu kafir.

itu sangat malang, sekali bagi kita, sedangkan Allah telah menyatakan dengan sejelas jelas bahawa manusia diatas muka bumi ini terbahagi kepada dua. Satu Islam, dua kafir iaitu islam dan kafir. Islam yang menyerah diri kepada Allah manakala kafir yang engkar dengan perintah Allah.

Inilah agenda kerajaan UMNO/BN. Orang kafir tidak boleh mengatakan mereka kafir atau labelkan kafir, bagimana pula dengan orang Islam.
Adakah mereka Islam? kerana mereka adalah berketurunan anak cucu nabi Adam. Bermakna tiada orang kafirlah di atas muka bunyi, sedangkan Allah telah menjelaskan Islam dan kafir suatu yang akan menjadi penghuni syurga dan neraka di akhirat nanti.

Ini semua dihasilkan oleh ajaran sesat yang tumbuh sejumlah 82 kumpulan di Negara Malaysia setakat ini. Oleh itu tidak harus kita membiarkan ajaran ini menular dengan lebih luas dan wajar mana mana persatuan termasuk NGO Islam membantah kegiatan menyamakan agama Islam dengan agama agama lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111