" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Tuesday, September 7, 2010

Penyerahan Dana Palestin Kelab TKO Sejumlah RM5055

Oleh: usen

"Assalamualaikum,
alhamdulillah, syukur kehadrat Allah yg mengurniakan kita rahmat di bulan yg mulia ini. Pada jumaat lepas (3/9/2010), wa, zaki dan wan-jtk akhirnya dpt 'mengejar' syeikh muhammad mahmud siyam di Masjid Ar-Rahman, Universiti Malaya untuk menyerahkan sumbangan2 Palestin dari forumer2 TKO sekalian. Mula2 kami ingat x dapat, disebabkan pihak masjid sendiri tak tahu kehadiran beliau, kerana ada sedikit masalah teknikal, tp dengan bantuan ust Imran dan ust Jamiluddin, wakil MuslimCare yang mengiringi tuan syeikh tersebut, sempat juga kami menyerahkan sumbangan tersebut selepas solat maghrib bersama beliau.

Berbetulan juga disana hadir sekali, Ust Ahmad Awang yg dijadualkan untuk memberi tazkirah di masjid tersebut pada malam itu, so kami pihak TKO mewakilkan beliau untuk menyerahkan sumbangan tersebut iaitu jumlah terkumpul sebanyak RM5055.00 kepada assyeikh mahmud.

Saya mewakili TKO Global mengucapkan jutaan terima kasih kepada penyumbang2 di TKO ini dan semoga Allah akan membalas setiap saham2 saudara itu diakhirat kelak, dan melipat gandakan rezeki kalian di dunia ini insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111