" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Saturday, October 15, 2011

Wanita merogol lelaki kerana sperma



Ini kes jenayah yang luar biasa. Sejumlah lelaki di Zimbabwe, Afrika, diculik dan diperkosa sekumpulan perempuan yang berpura-pura mahu menumpang kereta yang dipandu lelaki ketika melintas di jalanan.

Siasatan polis negara itu berkaitan siri "ritual" penculikan dan rogol tersebut telah menangkap tiga perempuan. Sekumpulan detektif di Gweru, Zimbabwe, menyita 33 kondom bekas dari sebuah kenderaan suspek menyusul laporan tentang serangan terhadap sejumlah lelaki yang mendapat tumpangan di kota itu serta di Harare dan Mashonaland West.

Laporan-laporan dari Zimbabwe, sebagaimana dilaporkan Daily Mail, Khamis (13/10/2011), menggambarkan trend yang membimbangkan terhadap lelaki yang ditawarkan untuk menumpang kereta, tetapi kemudian dibius dan dibawa ke tempat-tempat terpencil oleh penyerang perempuan. Lelaki tersebut kemudian dipaksa untuk melakukan hubungan seks dengan wanita-wanita itu, kadang kala tanpa mengunakan kondom. Para perogol wanita akan mengumpulkan sperma mangsa, lalu menurunkan mereka di tepi jalan.

Menurut NewZimbabwe.com, tiga perempuan itu telah ditangkap selepas polis mendapati 33 kondom di dalam sebuah kenderaan di Lower Gweru, Ahad lalu. Ketua Polis Midlands Pembantu Pengerusi Senior Charles Makono mengatakan, wanita-wanita itu disyaki setelah meminta kepada polis sama ada mereka boleh mendapatkan kembali beg kondom dari kereta mereka, yang baru sahaja terlibat dalam kemalangan.

Tiga perempuan itu, iaitu Rosemary Chakwizira (24 tahun), Sophie Nhokwara (26 tahun), dan Netsai Nhokwara (24), semuanya berasal dari Mkoba 4, Gweru. Mereka ditangkap bersama seorang pemandu lelaki berkaitan kecurigaan sejumlah serangan tidak senonoh itu. Pemandu tersebut juga menghadapi tuduhan pembunuhan selepas kemalangan maut selepas dia melanggar pejalan kaki hingga mati.

Radio Nehanda Zimbabwe melaporkan, stesen polis di Gweru dikepung rakyat yang marah kerana mahu melihat trio yang ditangkap itu. Seorang warga tempatan di Gweru, yang berada di luar pejabat polis itu, minggu lalu, berkata, ketiga perempuan tersebut terkenal di bandar itu dan secara teratur mengujungi kelab malam di sana.

Harry Muhammad Misi kepada Radio Nehanda Zimbabwe berkata, "Kami amat terkejut dengan apa yang berlaku dalam masyarakat kami, di mana lelaki sekarang diperkosa perempuan. Nampaknya dunia telah terbalik sekarang. Namun, bagaimana mereka boleh hidup dengan tindakan seperti itu? Dalam kes ini , biarkan undang-undang bekerja. Kami biasa minum bersama mereka di Uptown Night Club, dan kami tidak tahu bahawa mereka berada di belakang kes tersebut. "

Polis telah meminta mangsa untuk datang ke pejabat polis untuk membantu mengenalpasti penyerang mereka. Polis juga berharap dapat memadankan bekas sperma yang ada di kondom-kondom itu dengan sejumlah korban melalui ujian DNA.

Diterjemah dari kompas.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111