" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Friday, October 28, 2011

zalim manusia zaman sekarang..

Pagi 11 haribulan lepas.. kedengaran bunyi kucing yang luarbiasa kuat dari arah bawah.. seorang hamba Allah bergegas menuruni tangga. Dan dia dapati, seekor ibu kucing sedang menjilat2 4 ekor anaknya yang mati dibunuh dengan harapan agar anaknya kembali sembuh.

Ibu kucing itu terus dan terus mencuba. menjilat dan kemudian menggerak2kan tubuh anak2nya. tapi anak2nya telah pun mati. Seekor dari 4 anak kucing itu, lehernya diikat dengan tali. Seekor lagi dadanya dibelah.. dan dua ekor lagi terdapat kesan lubang tembakan. Hamba Allah ini tadi kemudian mengkebumikan keempat2 jasad anak kucing tadi, dan mengambil ibu kucing itu untuk dipelihara.

SUMPAH KALAU AKU JUMPA SAPE2 YANG BUAT MACAM NI KAT KUCING..DEMI ALLAH.. WALAU SIAPA PUN YANG HALANG AKU..AKU TETAP NAK KAPAK KEPALA ORANG YANG BUAT MACAM NI.. KALAU LEPAS TU AKU KENE HUKUM GANTUNG PUN AKU PUAS HATI..!!! MALU JE JADI MANUSIA KALAU PERANGAI MENGALAHKAN BINATANG..!! BANGANG!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111