" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Thursday, February 9, 2012

TGNA sedia lepaskan Salahuddin Ayub

ROSMIZA KASIM

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat .Terdahulu  beliau merasmikan Sambutan Hari Suami Isteri dan Pelancaran Buku Panduan Keluarga Mawaddah Peringkat Negeri Kelantan yang diadakan di Balai Islam Lundang, dekat sini.

Sebelum ini, Salahuddin menyatakan kesediaan beliau untuk bertanding di mana-mana kawasan

.Bagaimanapun tidak menjadikan tawaran sebagai Menteri Besar sebagai matlamat utama perjuangannya dalam parti itu, Salahuddin Ayub sekiranya Pas Johor memerlukan pengalaman beliau negeri berkenaan.

Sehubungan itu, kata Nik Aziz, pucuk kepimpinan parti sedia memberi laluan kepada Salahuddin untuk bertanding di negeri kelahirannya pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

“Saya sedia lepaskan dia (Salahuddin) bertanding di sana (Johor), jika Pas Johor betul-betul perlukan khidmatnya,” katanya hari ini.

Menteri Besar Kelantan mengulas hasrat Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed mahu menarik Salahuddin bertanding di negeri itu.Selain itu, Nik Aziz juga berharap dengan perpindahan Ahli Parlimen Kubang Kerian tersebut ia dapat mengukuhkan lagi kedudukan Pakatan Rakyat (PR) di negeri berkenaan.

“Apa-apa pun biar Pas Johor berbincang dahulu dan tentukannya.

Jika itu adalah untuk kemenangan parti, kita kena lepaskannya,” katanya.

Nik Aziz berkata, di samping perlu akur kepada keputusan pucuk kepimpinan, beliau juga memberi ruang kepada Salahuddin bertanding di mana-mana kerusi yang bersesuaian.

Terdahulu  beliau merasmikan Sambutan Hari Suami Isteri dan Pelancaran Buku Panduan Keluarga Mawaddah Peringkat Negeri Kelantan yang diadakan di Balai Islam Lundang, dekat sini.

Sebelum ini, Salahuddin menyatakan kesediaan beliau untuk bertanding di mana-mana kawasan.Bagaimanapun tidak menjadikan tawaran sebagai Menteri Besar sebagai matlamat utama perjuangannya dalam parti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111