" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Sunday, December 13, 2009

Kenali ABU dlm PAS : Satu Malaysia Idea Tong Kosong. PM Najib Razak

Oleh: mohdnoorawang

Sumber
"Satu Malaysia hanya ucapan perkataan diucapkan oleh perdana menteri Malaysia Datuk Muhd Najib Razak. Satu slogan kosong, satu slogan tanpa lirik dan irama, malah senikata pun cukup kabur. Sehingga kini Najib sendiri gagal memberi intipati sebenar hala tuju dan misi serta visi satu malaysia. Hanya pengampu murahan pemimpi Umno dan pemikir murahan yang berada universiti menyalak satu malaysia.

Satu malaysia adalah retorik politik yang berasaskan kepentingan kaum. Selepas komponen barisan nasional menolak umno dalam pru 12 yang lalu. Kekuatan umno dan barisan nasional bergantung kepada kerabat parti mca, mic di Semenanjung malaysia. Dulu umno bermegah dngan kekuatan umno, sekarang umno hilang taring bagaikan anjing buruk jubur atau umno telah membusuk bermula dari kepala sampai ke perut, hati, malah seluruh tubuh umno telah dijangkiti penyakit kanser tahap ketiga yang sukar diubati, hanya tunggu saat kematian dan kehancuran umno.

Kehancuran umno direkabentuk sendiri oleh pemimpin umno dan penyokong umno yang bergelar bangsa melayu. Pemimpin umno bermula dari Najib, setiausaha politik, timbalannya Muhyuddin Yassin, dan semua pemimpin umno terlibat dengan rasuah yang terang dan nyata. Najib sendiri terlibat dengan rasuah, pembunuhan, dan salahguna kuasa yang jelas.

Malah seluruh komponen barisan nasional dan pemimpinnya terlibat secara lansung dan tidak lansung dengan wang rasuah dan salahguna kuasa demi kepentingan peribadi. Anda bayangkan 100 peratus wakil rakyat Umno kaya raya dan terlibat dengan wang rasuah. Kemuncak kehancuran umno dan bangsa melayu dan islam sebaik sahaja Tun Mahathir menjadi perdana menteri malaysia.

Tun Mahathir membiakakn virus penyakit secara smart dengan konsep membina projek mega dan bersaiz besar. Dalam masa yang sama menghapuskan kekuatan bangsa melayu dan bahasa melayu serta ugama islam. Dan yang paling trajis Tun Mahathir dan umno meperkotakataikan malah menghina insitiusi raja-raja melayu.

Najib menjadi perdana menteri malaysia dalam keadan najib sendiri kotor dan jijik dengan rasuah, dan pembunuhan . Najib bagaikan pemimpin diktator kedua slepas Tun Mahathir. Sejarah akan bersanda Najib telah mengunakan semua cabang kehakiman dan mahkamah dibawah telunjuk Najib. sekian


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111