" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Tuesday, June 8, 2010

India & Cina Dalam BN Pula Bergaduh..

Kah..kah lawak..sesama BN pun bergaduh..sebelum ini, MIC kata UMNO yang menjadi dalang kepada himpunan GAS..tiba-tiba semalam, muncung senapang itu dihalakan pula pada MCA..ini jawapan Presiden MCA yang tak bermoral..

"Saya hanya mahu memfokuskan untuk menyuburkan semula MCA bagi mengukuhkan parti ini," katanya.

Soi lek turut menganggapnya sebagai satu ‘lelucon’ (cerita lucu) dan enggan mengulas mengenainya.

Kah..kah..india dan cina dalam BN bergaduh..ini semua kerana UMNO..dan juga GAS mungkin..isu ini hangat bila akhbar Tamil Nesan melaporkan bahawa Soi Lek merupakan dalang di belakang GAS yang bertujuan untuk mengalih perhatian rakyat daripada perkembangan konflik dalaman MCA. Fikir-fikir juga, ada betulnya jugak yang MCA jadi dalang kepada GAS..

Apapun buat MCA dan MIC..ini semua kerja jahat UMNO yang menyebabkan anda bergaduh..tengok di hulu selangor, pergaduhan MIC bermula di sana..juga buat MCA, mereka terus dijauhi pengundi cina disebabkan tindak tanduk UMNO dan Perkose...sedarlah MCA dan MIC..tak usahlah duduk dalam kapal BN yang reput dan nak karam tu...keluar je barisan, masuk ke pakatan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111