" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Tuesday, April 6, 2010

AKU SEORANG ISLAM BERBANGSA MELAYU..

salam,

Aku ingin berkata-kata..

Aku seorang ISLAM berbangsa MELAYU bukan MELAYU beragama ISLAM
Aku seorang ISLAM berbangsa CINA bukan CINA beragama ISLAM
Aku seorang ISLAM berbangsa INDIA bukan INDIA beragama ISLAM
Aku seorang ISLAM berbangsa IBAN bukan IBAN beragama ISLAM
Aku seorang ISLAM berbangsa ARAB bukan ARAB beragama ISLAM

Aku seorang ISLAM

Takdir aku berbangsa MELAYU
Takdir aku berbangsa CINA
Takdir aku berbangsa INDIA
Takdir aku berbangsa IBAN
Takdir aku berbangsa ARAB

Oh ! Tuhan... mulianya bangsa ini kerana ISLAM... ISLAM... ISLAM

nukilan
26melayu
0614202010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111