" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Thursday, April 1, 2010

Kepentingan Yahudi ada di mana-mana termasuk di Malaysia

Oleh Syed Imran

Isu Apco Worldwide yang dikatakan terlibat dalam pengenalan slogan One Israel semasa pentadbiran Ehud Barak (sekarang Menteri Pertahanan Pentadbiran Benyamin Netanyahu), turut terlibat dalam pengenalan konsep 1 Malaysia menjadi perbahasan dan perbalahan hangat di dalam dan luar Dewan Rakyat.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan diheret menghadapi Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Parlimen kerana dituduh mengaitkan One Israel dengan 1 Malaysia

Kita tunggu apa kesudahannya tetapi yang pasti kepentingan Yahudi atau kepentingan ekonomi orang Yahudi sudah lama berada di Malaysia sama seperti ia berada di hampir seluruh dunia.

Banyak syarikat luar yang membuka cawangan di Malaysia mempunyai kepentingan ekonomi orang Yahudi, sama ada Yahudi Amerika atau Yahudi Eropah. Ia bukan perkara baru dan diterima ramai.

Kehadiran syarikat-syarikat berkenaan bukan sahaja memberi peluang pekerjaan kepada rakyat Malaysia termasuk orang Islam, tetapi turut memberi sumbangan kepada hasil pendapatan negara.

Kita terima kehadiran syarikat-syarikat berkenaan tanpa ragu-ragu dan tanpa menimbulkan sebarang masalah.

Dalam dunia hiburan, kita sering menonton rancangan-rancangan hiburan yang diedarkan atau diterbitkan oleh syarikat-syarikat yanhg mempunyai kepentingan orang Yahudi dan tak kurang juga rakyat negara ini dan dunia yang memuja artis-artis Hollywood atau Eropah yang merupakan orang Yahudi. Tiada masalah dan tiada bantahan.

Antara syarikat yang mempunyai kepentingan orang Yahudi dan yang berada dalam pasaran Malaysia ialah CocaCola, Dell Inc., Starbucks, Oracle, Toys 'r' us, Baskins Robins, Sun Microsystems, Haagen Dasz, Dunkin Donuts, Cisco Systems, Mattel, Google, BitTorrent, Facebook, Disney, Columbia Pictures, MGM, CBS, Universal Studios, Levi's, DKNY dan Calvin Klein.

Kehadiran semua syarikat itu sama ada secara langsung atau tidak langsung melalui siaran televisyen satelit dan tv tak berbayar serta pawagam-pawagam di seluruh negara tidakpun menjadi masalah.


Ya, kita sama ada sedar atau tidak, telahpun menerima, menikmati dan mendapat faedah daripada kehadiran syarikat-syarikat yang mempunyai kepentingan ekonomi orang Yahudi. Ia bukan sesuatu yang baru.

Sebenarnya penguasaan kepentingan ekonomi Yahudi dalam syarikat-syarikat berkenaan telah begitu lama dirancang dalam usaha Zionis Yahudi menguasai dunia. Mereka sudahpun menguasai ekonomi terbesar dunia, Amerika Syarikat dan sebahagian besar ekonomi Eropah. Di Asia Tenggara mereka banyak menguasai ekonomi sebuah negara jiran di selatan tanah air selain bertindak sebagai penasihat pertahanan.

Usaha menguasai ekonomi dan politik dunia terkandung dalam beberapa 'protokol' yang disediakan oleh puak Zionis dalam apa yang disebut sebagai "The Protocols of The Elders of Zion."

Oleh itu, jikapun benar kepentingan Yahudi terlibat dalam konsep 1 Malaysia, ia tidak menghairankan.

Dalam Protokol VII (5), disebut: "We must compel the governments of the goyim to take action in the direction favored by our widely-conceived plan, already approaching the desired consummation, by what we shall represent as public opinion, secredly promoted by us through the means of that so called "Great Power" - the Press - which, with a few exceptions that may be disregarded, is already entirely in our hands."

Adakah ia satu kebetulan dengan apa yang sedang berlaku di negara ini? Hanya masa yang dapat memberi jawapannya.

Protokol XII menyebut mengenai pentingnya penguasaan ke atas media - We Control the Press.

"Not a single announcement will reach the public without our control. Even now this is already being attained by us in as much as all news items are received by a few agencies, in whose offices they are focussed from all parts of the world. These agencies will then be already entirely ours and will give publicity only to what we dictate to them."

Apakah ia satu kebetulan dengan wujudnya CNN, BBC World, CNBC, Bloomberg, Reuters, UPI dan AP, antara lain?

Bukankah kewujudan agensi-agensi dan stesen tv satelit berkenaan ada kaitan dengan Protokol XII iaitu untuk menguasai media dan dengan itu mempengaruhi pemikiran dan seterusnya tindakan dunia?

Andai kata apa yang didakwa oleh Anwar Ibrahim itu ada kebenarannya, ia bukanlah sesuatu yang memeranjatkan. Kepentingan Yahudi terutama Yahudi Zionis sememangnya telah disusun rapi sebegitu lama dan dilaksanakan secara halus melalui banyak saluran termasuk media, hiburan, makanan, pakaian dan aksesori lain.

Setakat ini, dunia tidak mampu menolak kepentingan ekonomi orang Yahudi, iaitu kepentingan Israel secara langsung. Inilah hakikat yang kita kena terima.

Walaupun mereka dikatakan bangsa yang dilaknat Allah, mereka masih mampu menguasai ekonomi dunia kerana umat yang tidak dilaknati Allah tidak bersatu, berpecah belah dan bertelagah sesama sendiri.

Lihat apa yang telah berlaku dan sedang berlaku di Bumi Anbia ekoran daripada tiada kesepakatan dan persaudaraan di kalangan umat Arab. Lihat saja kepada permusuhan antara mazhab di Iraq, Iran, Afghanistan dan Pakistan.

Lihat kepada perpecahan dan perbalahan ummah sesama sendiri di Malaysia. Lihat akan kecurigaan antara kita dan negara jiran terutama Indonesia.

Semuanya angkara siapa? Jawapannya terkandung dalam The Protocols Of The Elders Of Zion

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111