" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Friday, April 16, 2010

Setel...

Bukankah aku dah kata... ada akhbar yang sengaja menjadi batu api untuk buat orang bertelagah. Dalam isu kononnya Mr Harus Sana al Harus Sini mengata TB Khalid Samad tidak beriman.... Rupanya itu kerja putar belit akhbar tersebut.

So... setelah Mr Harus Sana al Harus Sini memberi penjelasannya seperti di sini, maka YB Khalib Samad, berpuas hati dan tidak akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap mufti Perak itu.

Kalau dah tak ada asas untuk menyaman.... buat apa buang masa dan duit. Penjelasan diterima. Kira settle lah tu. Alhamdulillah...

Tapi... reputasi akhbar tersebut kira hancuuss ler. Tak ada kredibilti langsung!! But.... jenis akhbar macam tu, dia peduli apa pada kredibiliti dan reputasi. Misi mereka.... sebar propaganda untuk men'tarnish'kan imej Pakatan Rakyat dan para pemimpinnya.

Ciiitttt.... haprak punya tabloid!!
Sumber klik sini :

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111