" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Thursday, August 25, 2011

Hishammuddin Pos sendiri peluru dan nota ugutan tu kot??

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi.

Kalau Anwar, Mahathir kata tumbuk mata sendiri untuk melebamkan matanya untuk meraih simpati masyarakat..

Setelah berakhir PRN Sarawak, Anwar dinasihatkan oleh Doktor supaya berehat dirumah kerana sakit belakang akibat terlalu aktif berkempen dalam PRN itu.. pencacai UMNO kata di pura-pura sakit kerana target di Sarawak tidak tercapai..


Bila Anwar tercedera setelah terjatuh kerana ditolak oleh pengawal peribadinya dari terkena canister gas pemedih mata.. pencacai UMNO kata Anwar berpura-pura..

YB Khalid Samad yang cedera di kepala kerana terkena canister gas pemedih mata juga dikatakan berpura-pura cedera hingga beliau terpaksa meminta Doktor memberikan enam jahitan di kepalanya..

Paling hebat ialah Mat Sabu, beliau dikatakan berpura-pura cedera dilutut dengan menjalankan pembedahan memasang skru pada lututnya setelah dikatakannya dilanggar kenderaan polis..

Kalau mamat Hishamuddin ni.. mungkin dia pos sendiri peluru dan nota itu semata-mata untuk membuktikan bahawa beliau tidak ada perasaan gentar dalam menjalankan tanggungjawabnya.. ha..ha..ha.. tapi apa nak takut... Hishamuddin kan ada keris...


Hishammuddin terima 2 peluru hidup, nota ugutan

2011/08/24
KUALA LUMPUR: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi.

Beliau berkata, selain peluru, sampul surat itu juga mengandungi sebuah buku yang diselitkan nota ugutan.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis berbuka puasa di Masjid Al-Ikhlasiyah di Pantai Dalam dekat sini, beliau bagaimanapun enggan memberitahu kandungan nota ugutan tersebut.

"Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru.

"Surat itu diterima oleh seorang pegawai saya dan beliau sudah pun membuat laporan polis," katanya.

Hishammuddin berkata, perkara itu tidak akan melemahkan semangatnya untuk terus menjalankan tugas seperti yang diamanahkan kepadanya.

"Saya melihat ini sebagai satu perkara yang serius. Bagaimanapun ini tidak akan menjejaskan dan melunturkan semangat saya untuk terus menjalankan tugas dan terus bekerja seperti biasa yang diamanahkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, melalui jawatan yang saya pikul," katanya. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111