" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Sunday, October 23, 2011

Ini kerana PM tu bukan org melayu...

Ini kerana PM tu bukan org melayu (mamak tongkang) mana ada jiwa kemelayuan dan kerana itu kuasa raja boleh ditarik...tulah umno lain kali kalau nak pilih PM tu biarlah org melayu sejati...
Kehebatan dan kuasa imuniti Raja dan Agong disekat dan di batas kuasa dan kekuat...an istana oleh pemimpin UMNO yang masyhur dalam meyekat kuasa Raja dan Agong, beliau ialah Tun Mahathir. Hancurlah istana dan raja dan kekuatan raja dan agong dirogol dan diperlekehkan oleh pemimpin UMNO/BN...UMNO/pemimpin yang bernama Melayu menggunakan nama raja dan sultan serta agong dikala tersepit ..


Sejarah terbukti dan Tun Mahathir pernah berkata raja dan sultan telah mengajak BRITISH dan menerima pandangan dari BRITISH. Hebat Tun Mahathir menghina raja dan sultan. Mengapa ucapan Tun Mahthir tidak disiasat dibawah kuasa kuasa yang ada?.

UMNO diibarat perangainya seperti anjing, beri makan pun menyalak tak beri pun menyalak tak kita tuan penjaga anjing atau tidak. malah menggunakan istana dan raja atau sultan atau agong hanya sekedar kepentingan politik UMNO yang sudah ada penyakit gila atau penyakit gila gila....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111