" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Friday, October 28, 2011

Warga asing dapat IC, Jingga 13 dan TV Selangor diserang!

SEMALAM Jingga 13 telah ke daerah Sepang, Selangor. Kami mendapat maklumat 4 bas pendatang asing dibawa ke sebuah Resort untuk diberikan kad pengenalan dan bakal diberikan hak mengundi.

Kami dapati 3 buah bas berada di jalan masuk Resort yang dimaksudkan berhampiran sebuah cafe (Coffee Village). Difahamkan sebuah bas lagi sudah beredar. Wartawan TV Selangor turut sama membuat liputan di lokasi tersebut.


Tiga orang pemandu bas yang ditemuramah mengesahkan bahawa memang benar mereka membawa warga asing, yang kebanyakkannya warga Indonesia. Di bawah ini gambar pemandu bas yang dimaksudkan ketika ditemuramah.


Beberapa orang Angkatan Muda Keadilan dan seorang ahli Jingga 13 telah pergi ke Resort tersebut untuk menyiasat, dengan alasan mahu menempah bilik malangnya dihalang untuk masuk. Kononnya Resort tidak beroperasi.

Mereka dihampiri oleh beberapa orang yang mendakwa diri mereka sebagai urusetia program keusahawanan yang memaklumkan satu program keusahawanan sedang berlangsung dan mengarahkan pihak kami supaya beredar.

Selepas kira-kira setengah jam di cafe tersebut, kami Jingga 13 membuat keputusan untuk pergi sendiri ke Resort yang dimaksudkan bersama wartawan TV Selangor menaiki dua buah kereta. Resort tersebut terletak kira-kira 1 km dari cafe tempat kami menunggu.

Sebaik sahaja memasuki kawasan Resort tersebut kami memberhetikan kereta. Pada waktu itu keadaan hujan renyai-renyai. Kami lihat kira-kira 50 orang berkumpul di bahagian kiri resort, rupa mereka kelihatan seperti warga asing.

Saat kami ingin keluar dari kenderaan tiba-tiba seorang lelaki kepala botak berbadan besar berbaju putih meluru ke arah pintu pagar. Kami faham dia ingin menutup pintu tersebut supaya kami tidak dapat keluar.

Dalam masa yang sama, kereta kami telah diserang dipukul ditumbuk dan diterajang oleh beberapa orang yang berada di situ mereka mahu kami keluar dari kereta. Dalam keadaan panik tersebut sekeping gambar berjaya dirakamkan memaparkan wajah salah seorang penyerang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111