" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Wednesday, November 30, 2011

3 Wanita Diberkas Atas Tuduhan Merogol 4 Lelaki !

Mereka memberhentikan kereta apabila melihat lelaki berjalan seorang diri dan mengajaknya menumpang. Ketika di dalam kereta lelaki malang itu akan disuntik dengan dadah yang akan meransangkan kemahuan seks si lelaki.Si lelaki disuruh memakai kondom dan kemudiannya ketiga-tiga wanita tersebut akan merogol lelaki malang itu berkali-kali.

Kesemua kondom yang mengandungi sperma si lelaki akan disimpan setiap kali lelaki dirogol untuk digunakan sebagai ramuan tradisional bagi mendapatkan kekayaan dan juga keuntungan.

Ketika diberkas ketiga-tiga wanita tersebut memliki sebanyak 31 kondom yang telah dipakai. Mereka didakwa atas 17 tuduhan mencabul lelaki.

Terkejut dengan cerita di atas?, tapi itulah sebenarnya yang berlaku di Zimbabwe yang mengejutkan seluruh negara itu. Kebiasannya hanya kaum lelaki yang memaksa dan merogol kaum wanita, tapi tidak di Zimbabwe.

Lelaki akan diberkas, dirogol sehingga lembik dan kemudiannya dicampakkan di tepi jalan dalam keadaan berbogel. Dunia ! dunia ! sudah terbalik agaknya. Jika anda ke Zimbabwe, dan anda seorang lelaki...awas jangan jalan seorang diri

Baca laporan asal di sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111