" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"
Image and video hosting by TinyPicsila hubungi Ust Syed untuk keterangan lanjut - 019 5121274

Wednesday, February 29, 2012

Felda intai Cardiff

INTAN ATHIRAH REBUWANG

SELEPAS Cardiff City ditewaskan Liverpool pada aksi final Piala Carling kelmarin, dikhabarkan kelab tempatan negara, Felda United sedang mengintai salah seorang pemain kelab itu yang akan didaftarkan pada pendaftaran kedua 2 April depan.

Tidak menafikan kehadirannya bersama pengurusan ke kelab itu bulan lalu, jurulatih E Elavarasan berkata, ia masih di peringkat perbincangan dan tiada sebarang keputusan yang dibuat setakat ini.

“Ia bergantung kepada pengurusan kerana perlu mengambil kira soal kos, perbezaan budaya dan aspek lain.

“Kami tidak mahu terburu-buru kerana yang penting penilaian prestasi semasa perlu dilakukan,” katanya.

Berharap kehadiran pemain import mampu membantu pasukan yang kini kebuntuan di tangga bawah liga, Elavarasan berkata, pemain import yang baru bakal mengisi posisi penyerang atau pertahanan.

Mengulas mengenai saingan Liga Super menentang LionsXII, 6 Mac depan, Elavarasan menggesa pemain aksi terbaik ketika bertandang di Stadium Jalan Besar, Singapura.“Saya harap mereka dapat bangkit dan lebih fokus selepas lapan perlawanan sebelum ini tidak begitu memberansangkan,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Seksyen 111